Tuesday, March 2, 2010

Me & My hubby...


WHEN & WHERE I MEET HIM


Cerita ckitlah camner leh kenal hubby i skarang ni...

Actually i know my hubby around february 2008. He's one of my client. He came to visit my factory in Pasir Gudang for new project. Before we get the job he must do some evaluation to our company. So that time nak dekat Chinese New Year.. Most of chinese staff dah ambil leave. tinggal i & a few malay staff.. Dalam hati hangin jugak ler coz tgh mood nak cuti datang pulak buat evaluation.

First time i tought he's chinese than from my observation mamat ni a little bit belagak... Dalam hati mmg kutuk jek lah.. wakakka.. Sorry syg... After that he asked to revised back some documents on my proposal.. So after a week i submit back my proposal. Dari situlah i know him.. OWhh malay rupanya.... hik..hik..hik.. So start situlah al kisahnya dan terus berlanjutan sehingga hubby proposed, merisik, engaged & married............ Express ok.. x de la cintan cintun bertahun2 & x de pon drama hindustan... X sempatttt... Skang zaman teknologi.. sumer pantass.. Malas dah nak bercintan cintun nih....



ENGAGED 19.02.2009



After a few months we know each other, we planned to engage.. Everything run smoothly... Kenal pon kejap, then his family datang merisik around bulan 5 then bulan 7 both of us engaged.. Time tu buat baju sesama.. Rase macam kawin la pulok kan... Both hantaran my aunty yg gubahkan.. Thank you aunty jah... Hantaran mmg kelasss ok....

No comments:

Post a Comment